Jak zamawiać

1. Zamówienia na zakup publikacji drogą wysyłkową można składać przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

2. Warunkiem dokonania skutecznego zamówienia wybranej publikacji jest prawidłowe wypełnieniu formularza zamówienia, w szczególności podanie dokładnych danych adresowych oraz numeru NIP do faktury.

3. Po złożeniu zamówienia, w ciągu 48 godzin roboczych, Zakupujący otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

4. Zakupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu, bądź całkowicie je anulować, wyłącznie do momentu otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

5. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzję o anulowaniu zamówienia można przekazać: pocztą elektroniczną na adres: wydawnictwo@pwszplock.pl przez całą dobę lub telefonicznie 24 366 54 20 wew. 210 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Biblioteki.